NUNUK RAGANG, SABAH MALAYSIA ( RED BANYAN TREE )
Sokonglah laman web tempatan Sabah dengan cara mendaftar dan melibatkan diri dalam perbincangan forum Nunuk Ragang ini. Kalau bukan anda siapa lagi yang akan menyokong generasi kini? Bersama kita membina negeri Sabah yang maju dan makmur melalui perbincangan yang positif dan mudah-mudahan mampu meningkatkan minda generasi kini dan akan datang. Admin Nunuk Ragang

Join the forum, it's quick and easy

NUNUK RAGANG, SABAH MALAYSIA ( RED BANYAN TREE )
Sokonglah laman web tempatan Sabah dengan cara mendaftar dan melibatkan diri dalam perbincangan forum Nunuk Ragang ini. Kalau bukan anda siapa lagi yang akan menyokong generasi kini? Bersama kita membina negeri Sabah yang maju dan makmur melalui perbincangan yang positif dan mudah-mudahan mampu meningkatkan minda generasi kini dan akan datang. Admin Nunuk Ragang
NUNUK RAGANG, SABAH MALAYSIA ( RED BANYAN TREE )
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kami adalah komuniti laman web yang prihatin terhadap perkembangan dan pembangunan minda rakyat Sabah secara positif demi generasi kini dan akan datang.


You are not connected. Please login or register

Vimax Original RM250 | hologram Pillexpert Canada | 019-3701706

Go down  Message [Page 1 of 1]

bagusdanhebat


Senior NR Member
Senior NR Member


Vimax Original RM250 | hologram Pillexpert Canada | 019-3701706  4rpi



Vimax Canada: Male Virility Enhancement
100% NATURAL PRODUCT
Made in Canada

VIMAX Original Herba - Tambah Saiz Senjata & Seksual

TANPA SEBARANG KESAN SAMPINGAN. 100% HERBA.

KESAN TAMBAHAN SAIZ ZAKAR AKAN KEKAL WALAUPUN TIDAK LAGI MAKAN VIMAX.
Vimax Original Canada sudah dijual sejak tahun 2001 serata dunia. .
*Meningkatkan prestasi seksual, tahan lama, tambah keras, tambah sperm, tambah air mani tambah kesuburan.
*Membesarkan zakar, Memanjangkan zakar secara berperingkat.
*MAMPU Mengeraskan zakar sehingga 1.5 Jam
*ZAKAR Anda akan BANGUN DULU sebelum ANDA TERJAGA!
*ZAKAR SENANG NAIK! *Menjadikan anda bertenaga seperti KUDA
*Pancutan Air MANI atau KENCING akan lebih LAJU & PUAS

Pastikan Setiap Botol Vimax yang anda pesan terdapat Lot Number ( cth: LOT:78200 EXP:AU14 atau Lot # J248A ) ditengkuk botol atau dilabel botol.
Anda boleh double confirm dengan Pillsexpert melalui Lot Number tersebut bagi memastikan ketulenan produk!
Sila klik button di bawah untuk memasuki laman Pillsexpert untuk berchat atau email dengan team customer support mereka bagi menentukan ketulenan Vimax Pills.
Nombor lot terkini dalam stok terbaru saya adalah LOT:78200 EXP:AU14 dan Lot # J248A

Vimax Original RM250 | hologram Pillexpert Canada | 019-3701706  Label2c
Shot at 2012-07-01


Klik button ini untuk pergi ke web PillsExpert

bagi memeriksa ketulenan vimax


Vimax Original RM250 | hologram Pillexpert Canada | 019-3701706  Wanitatakpuasseks2
Shot at 2012-07-01


Bagaimana Anda Boleh Mengatasi Masalah Ini?
Cubalah dengan VIMAX
Pertama sekali, Vimax adalah makanan tambahan (atau Food Supplement) untuk para lelaki. 100% diformulasi dan diperbuat daripada herba – herba terhebat.

Vimax terdiri daripada formulasi herba – herba terbaik seperti Epunedum Sagitum (Horny Goat Weed), Ginkgo, Ginseng, Saw Palmetto, Cayenne Fruit untuk menjadikannya Pil Herba #1 untuk para lelaki. Formulasi ini dirumus untuk memberikan kesan dan faedah yang sering diidamkan oleh lelaki seperti saiz, ereksi mantap, ejakulasi dan orgasma yang hebat, libido yang sihat serta stamina yang tinggi. Dengan kata lain, Vimax mampu membawa faedah bukan sahaja untuk prestasi dan kepuasan seksual, juga untuk kesihatan lelaki pada amnya.

Dengan amalan Vimax, lelaki mampu keluar dengan lebih YAKIN dan KONFIDEN . Dan ini adalah bersifat KEKAL . Vimax memberikan kesan dan faedah yang KEKAL .

Bagi yang sentiasa mencuba daripada satu produk ke satu produk dengan tujuan untuk pembesaran, pastinya hanya tujuan itu sahaja yang sentiasa berlegar dalam pencarian produk terbaik di pasaran. Ketahui yang VImax bukan sahaja mampu menambah saiz, namun ia juga berupaya memberikan kesan positif kepada kesihatan dan kesuburan lelaki. Di samping menguat dan mengaktifkan sperma, Vimax juga terbaik dalam memastikan perjalanan dan aliran darah adalah pada tahap yang optimal.


Tambah Saiz

Isu saiz seringkali berlegar dalam kotak fikiran kebanyakan lelaki. Ada yang mencuba teknik lama seperti menggantung pemberat dan sebagainya. Ada juga yang mengamalkan teknik Jelqing selain dari kaedah urutan dengan pelbagai jenis minyak. Senaman juga turut terlibat dalam usaha untuk mendapatkan saiz dan kepuasan yang diidamkan.

Namun begitu, dengan komitmen dan kesibukan kerja yang semakin hebat masa kini, teknik – teknik dan amalan senaman sebegini memerlukan komitmen yang tinggi. Amalan sebegini harus diamalkan secara berjadual dan menuntut sedikit ruangan masa. Dan juga ia mengambil masa untuk mendapat kesan dan faedah yang diinginkan.

Di sinilah kebaikan Vimax. Tidak perlu lagi senaman, teknik regangan dan tuaman. Tidak perlu lagi mengurut secara sembunyi. Hanya ambil 1 kapsul pada setiap hari. Vimax akan mengembangkan tisu – tisu ereksi dan menguatkan pembuluh darah – seterusnya ini akan menjadikan zakar lebih kuat, keras, dan panjang. Daripada testimoni yang diterima, ada yang sudah mencapai saiz 2 ” – 3 ” selepas mengamalkan pengambilan Vimax.
SIAPAKAH YANG PERLU MENGGUNAKAN?

1) Orang yang sudah mula menunjukkan tanda mati pucuk (tidak cukup keras) ketika berjimak bersama pasangan sahnya.

2) Cepat keluar air mani dan pancutan tidak cukup laju.

3) Tiada mood ketika bersama.

4) Semua lelaki yang inginkan tubuh badan dan senjata kekal sihat.


APAKAH FAEDAH LAIN
1) Dapat menambah pemanjangan dan pembesaran zakar
( pengambilan mestilah 3 - 6 bulan)
* keputusan setiap individu adalah berbeza-beza.

2) STAMINA - Memberi tenaga dan kecergasan ketika berjimak atau pun kerja seharian seperti bersukan dan sebagainya.
DENGAN Vimax ANDA AKAN JADI LELAKI KONFIDEN

Vimax Original RM250 | hologram Pillexpert Canada | 019-3701706  55677847
Shot at 2012-07-01

Bayangkan jika air mani anda bertambah. Pasti pancutan anda akan rasa lebih puas dan enak. Air mani anda akan keluar bertali-tali. Kesuburan anda juga meningkat, maka kadar untuk mendapatkan zuriat lebih cerah. Tidakkah anda ingin memberikan sesuatu yang terbaik buat pasangan anda? Inginkan zakar yang lebih sihat? Vimax Herb mampu melancarkan aliran darah, menguatkan sperma dan meningkatkan ketegangan anda.

JANGAN JADIKAN SEKS
SEBAGAI FAKTOR
PERCERAIAN DAN TRAUMA
APAKAH KEBAIKAN VIMAX UNTUK SAYA
Formulasi kami dirumus untuk faktor yang sering lelaki idamkan. Pengguna melaporkan kesan yang memuaskan dari segi saiz, kekerasan, dan produksi sperma. Vimax Herbs juga meningkatkan nafsu seks dan stamina ketika hubungan intim. Pancutan yang lebih puas dan lama juga dapat dinikmati, selain seks yang lama hingga berjam lamanya.
Pengguna juga melaporkan peningkatan dari segi konfiden dan Vimax selalu menjadikan mereka lelaki idaman wanita yang sering mereka impikan menjadi kenyataan.
BAGAIMANA KESANNYA?
Ramuan VIMAX yang semulajadi dan esklusif adalah lengkap untuk tingkatkan daya seksual. Setiap ramuan memainkan peranan penting dalam aspek kelelakian.
Zakar kita punyai 3 ruang yang akan kembang apabila dipenuhi darah. Ruang ini mengumpul darah ketika teransang, Ereksi berlaku apabila darah masuk dan memenuhkan semua ruang. Jika tisu dan organ ini diberi khasiat yang secukupnya, maka sel akan membiak dengan cepat. Ruang ini boleh dibesarkan dengan menggunakan VIMAX HERBS.





Itulah yang dapat dilakukan oleh Vimax Herbs. Tiada usaha berat yang perlu anda pikul. tidak perlu bersenam, tidak perlu meregang dan tidak perlu mengurut. Vimax Herbs akan mengembangkan tisu ereksi dan menguatkan pembuluh darah. Ini akan membuatkan zakar anda keras, panjang dan kuat.
Sebab itu ada pengguna Vimax Herbs yang mampu mencapai tambahan 2-3" inci setelah menggunakannya.
Jangkaan Pertumbuhan dan Perubahan

Minggu Pertama – Ke Empat

Kesan yang dapat dilihat pada beberapa minggu pertama seperti ereksi yang lebih lama, lebar genggam (atau girth). Ada juga pengguna yang sebelum ini jarang – jarang ereksi pada waktu pagi, dapat merasakan kembali ereksi selepas pengambilan Vimax. Apa yang berlaku ialah formulasi Vimax berfungsi untuk merawat dan membaiki sistem saraf dan aliran darah dalam sistem zakar untuk kembali pada tahap terbaik.

Minggu Ke Lima – Ke Lapan

Proses pembesaran dan pertumbuhan bertambah pesat. Anda akan mendapati terdapat perbezaan pada saiz zakar anda.

Minggu Ke Sembilan dan berikutnya

Kesan dan perubahan yang ketara dari segi panjang dan lebar. Ereksi bertambah padat dan mantap.

Nota: Jangkaan pertumbuhan dan perubahan adalah bergantung pada setiap individu. Kadar pertumbuhan yang dinyatakan adalah berdasarkan kadar yang normal. Ada individu yang memperoleh kesan yang cepat serta ada yang sedikit lambat. Namun, kesan dan perubahan ADALAH POSITIF.
Formulasi Vimax TIDAK BERTUJUAN UNTUK MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENGELAKKAN SEBARANG PENYAKIT. Individu yang dinyatakan memperoleh faedah dan manfaat yang hebat. Setiap individu berbeza, maka kesannya juga akan berbeza. Sila rujuk dan berbincang dengan doktor anda.


Vimax Original RM250 | hologram Pillexpert Canada | 019-3701706  Kapsul61
Shot at 2012-07-01








Bahan-Bahan dalam ramuan Vimax Pills

Vimax Original RM250 | hologram Pillexpert Canada | 019-3701706  Bahanvimax
Shot at 2012-07-01

SOALAN YANG SERING DITANYA TENTANG VIMAX

APA KEGUNAAN VIMAX HERBS?
Vimax Herbs adalah adunan botani bertenaga yang kuat, menggunakan herba semulajadi gred farmaseutikal. Bahan herba untuk kelelakian dari segi anatomi zakar dan upaya nafsu. Pengguna melaporkan peningkatan dari segi seksual, kekerasan, ereksi yang tahan lama dan peningkatan menyeluruh dari segi dorongan seks.

BAGAIMANA CARA GUNA VIMAX HERBS?
Anda harus makan sehari sebiji sahaja. Makan pada waktu pagi selepas sarapan atau malam sebelum tidur. Jika pada hari yang anda inginkan kekuatan dan tenaga lebihan, ambil 1 biji kapsul (30 minit sebelum seks). Sebotol Vimax Herbs mengandungi 30biji kapsul untuk 30 hari penggunaan. Formula baru ini dirumus khusus, jadi anda tidak perlu makan 3-6 kapsul sehari seperti kenyakan produk keluaran dan jenama lain.

APAKAH BAHAN DALAM VIMAX HERBS?
Vimax Herbs adalah adunan khas herba botanikal gred farmaseutikal untuk meningkatkan daya seksual lelaki. Vimax Herbs mengandungi Muira Puama (balsam), Velvet, Ginkgo biloba (leaf), Damiana (leaf), Cayenne (fruit), Oats (entire plant), Avena sativa, Ginseng (root), Panax Ginseng, Caltrop (fruit) Tribulus terrestris. Lain-lain bahan: cellulise, vegetable stearate dan silica. TIDAK mengandungi , wheat gluten, soy protein, corn, milk/diary, sodium, pemanis, pewarna tiruan, pengawet dan perasa.
ADA KESAN SAMPINGAN?
Tidak, tiada kesan sampingan akan di alami. Vimax Herbs adalah herba dan makanan semulajadi, ia boleh diambil tanpa sebarang priskripsi dari doktor.
Apa hasilnya?
Sedang menggunakan pil-pil VIMAX, anda akan mengalami 3 perubahan besar dalam kehidupan seks anda!
- Keseronokan seksual yang bertambah.
- Lebih keras, lebih panjang
- Dorongan seks bertambah..

Bagaimana saya menggunakan Vimax Pills?
Mengambil 1 pil sehari di waktu pagi dengan air. Juga sekiranya anda mahu untuk mengukuhkan prestasi seksual anda kesan 1 pil 30 minit di sebelum seks.

Untuk berapa lama anda mencadangkan penggunaan vimax untuk kesan yang lebih baik?
Kita mencadangkan membeli sekurang-kurangnya 3 atau 4 Vimax Bottles untuk hasil-hasil terbaik. Anda perlu memahami bahawa struktur badan amat penting dalam pembinaan zakar anda.

BERAPA LAMA HARUS SAYA AMALKAN VIMAX HERBS?
Kami syorkan anda beli sekurang-kurangnya 3-6 botol untuk keputusan yang maksima. Anda akan rasai secara optimum kesan-kesan herba yang dirumus khusus ini. Seperti mana yang kita ketahui, herba memang bertindak secara perlahan-lahan dan semulajadi. Tidak seperti kebanyakan produk yang bertindak secara serta-merta. Biar lambat asal berkesn dan selamat. Anda pasti akan teruja dengan hasilnya nanti.

ADA JAMINAN PULANGAN WANG?
Ya, ada. Kami menawarkan 100% pengembalian wang jika anda boleh buktikan kami menjual barangan tiruan.Kami menjual Vimax Herbs Original dari Canana keluaran (Pills Expert Inc) Kapsul herba untuk lelaki No. 1 di dunia dari segi pembesaran dan kesihatan zakar secara menyeluruh.

ADAKAH BUNGKUSANNYA SULIT DAN PERIBADI?
Ya. semua bungkusan adalah rahsia dan peribadi. Kami membalut bungkusan dengan baik sekali. Tiada seorang pun akan tahu isi kandungan produk.

Vimax Original RM250 | hologram Pillexpert Canada | 019-3701706  Dsc01331sx
Shot at 2012-07-01

TESTIMONI DARI PENGGUNA KAMI
TENTANG KEHEBATAN VIMAX HERBS
Pengguna 1 : Baru 4 HARI ambil pil Vimax ... MEMANG POWER!

Terima kasih bang! Saya puas hati.. Saya pasti membeli untuk stok
bulan depan. Idin, Selayang. 012-359 XXXX, SELANGOR.
Pengguna 2 : Bagus. Bantu tahan lama. Dengan Libido Gel lagi

lama. Bantu stamina juga. 3-4 sesi sehari pun ok lagi. Dan lebih
keras & tegang. Saya try sebulan dulu tengok macam mana.. nih
baru 4 HARI!.. 012-213 XXXX, Rino, Batu Caves, SELANGOR.
Pengguna 3 : Problem saya adalah saya akan hilang ketegangan

masa tengah mengadakan sex! Perghh..Memang mengecewakan
malah malu dengan isteri dan ini berlaku secara kerap pulak.
Saya cuba ambil Viagra dan puas hati tapi hanya untuk 2-4 jam
sahaja. Dah lah kosnya mahal RM40 setiap sesi. Alhamdulillah..
saya bertemu dengan VIMAX. Hanya untuk 3 hari sahaja. Saya telah
dapat bertahan lama. TEGANG pulak tu zakar saya.. Walaupun saya
telah pancut... Alimuddin, Terengganu.
Pengguna 4 : Saya kena stroke tahun 2005. Jadi kena ambil ubat

darah tinggi. Memang betul! Kalu ambil ubat pasti zakar saya tak
dapat ereksi sepenuhnya. Ini amat mengecewakan saya. Setiap
kali keinginan nak lakukan sex dengan isteri; tiba-tiba dipertengahan
melayari bahtera, zakar saya lembik. Amat mengecewakan. Saya
melayari website dan bertemu dengan VIMAX. Cubalah.. nothing to
lose.. Pergh..Kesannya menjadikan saya orang muda.. dan boleh
bertahan dan hebatnya.. zakar saya amat keras dan tegang macam
masa saya muda dulu (kini 45 tahun)...
019-279 XXXX, Kluang, JOHOR.
Pengguna 5 : Sewaktu berusia 49 tahun, saya diserang penyakit

jantung dan terpaksa diengioplasti di dua tempat dalam jantung
saya. Jadi saya terpaksa mengambil ubat darah tinggi dan ubat
cairkan darah. Saya pulak telah dikesan mengidap kencing manis.
Kencing manis pula adalah pembunuh saraf dan pasti saya akan
mengalami lemah tenaga batin kerana dicampur dengan ubat doktor
yang terpaksa saya ambil. Performa sex saya menurun dan hampir
2 bulan tak bersama isteri. Saya amat malu. Kawan saya datang
dan mengesyorkan VIMAX. Tapi saya skeptical dan malas mencuba.
Tapi disebabkan kawan baik saya cubalah untuk 3 hari. Hebat! Zakar
saya bangun lebih awal dari saya pada waktu pagi! Ini adalah
perkembangan terbaik untuk saya. Malah saya telah bersama
melayari bahtera dengan isteri dah hebat! Puass... Terima kasih
pada Vimax dan saya akan teruskan makan... Imam, N.Sembilan
Pengguna 6 : Saya baru 25 tahun! dan kuat melancap pulak tu...

Jadi saya baru berkahwin dan amat malu dengan isteri pasal saya
selalu kalah! Hanya bertahan untuk 5 min je.. dah kalah.. Jadi
saya cuba layari website dan bertemu dengan website tuan. Saya
mulanya tak percaya. Bolehkah hanya dengan memakan pil vimax
mampu menegangkan zakar tanpa urutan? Jadi saya banyak
bertanya dengan tuan. Tapi alhamdulillah.. tuan sabar dengan
saya dan saya ..cuba VIMAX untuk 4 hari.. dan woww.. tak percaya..
boleh kalahkan isteri dan bertahan sampai 1 jam ... di tambah
dengan Libido Gel ... Pemandu, PERAK.
Pengguna 7 : Pergghhh! ..Hanya dalam 10 hari dah terasa

ukurlilit zakar saya dah berubah... Saya kena cuba untuk 3 bulan
untuk panjangnya pula... Guru, Pahang.

AMARAN: Berhati-hati dengan vimax tiruan yang ada di pasaran
Rupa Fizikal Vimax : Tiruan (atau apa yang mereka gelarkan Vimax Asia) VS Original/Tulen

Vimax Original RM250 | hologram Pillexpert Canada | 019-3701706  Vimaxoritiruan
Shot at 2012-07-01


Rupa Fizikal Pil Vimax: Original/Tulen (perang) VS Tiruan (biru/putih)


[SIZE="3"]
HARGA RM280 POSLAJU PERCUMA
[/SIZE]

[SIZE="3"][SIZE="5"]
CARA NAK ORDER : sms 019-3701706 @ 013-3066540

Buat bayaran melalui cara-cara berikut: Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:[/SIZE]
[/SIZE]

[SIZE="3"]
MAYBANK
1642 8555 9999

CIMB
0116 0075164 527

PUBLIC BANK
4702 6594 35

BSN
0114 1290 0008 5491

BANK ISLAM
12092 02281 0552

RHB BANK
16202700084814

BANK RAKYAT
220806174867



* Nama : Mohd NAzaruddeen B muhd Raaee

* H/ Phone : 013-3066540

*Selepas transfer, smskan nama, alamat penuh , nama produk, jumlah wang

* dan masa bank in. *

POS LAJU PERCUMA JIKA BARANGAN MELEBIHI RM100

www.untuklelaki.com

www.untuklelaki.com

www.untuklelaki.com

[/SIZE]
[/CENTER]

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum