NUNUK RAGANG, SABAH MALAYSIA ( RED BANYAN TREE )
Sokonglah laman web tempatan Sabah dengan cara mendaftar dan melibatkan diri dalam perbincangan forum Nunuk Ragang ini. Kalau bukan anda siapa lagi yang akan menyokong generasi kini? Bersama kita membina negeri Sabah yang maju dan makmur melalui perbincangan yang positif dan mudah-mudahan mampu meningkatkan minda generasi kini dan akan datang. Admin Nunuk Ragang

Kami adalah komuniti laman web yang prihatin terhadap perkembangan dan pembangunan minda rakyat Sabah secara positif demi generasi kini dan akan datang.


You are not connected. Please login or register

Terkangkang

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

1 Terkangkang on Sat Jun 21, 2008 9:33 pm

korrud


New NR Members
New NR Members
Dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang-kangkang.

Pelajar A kata "Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry" Pelajar B pulak kata " Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki" Mereka hampir bergaduh pasal hal ni. Akhirnya pelajar A kata "Apa kata kita tanya je orang tua tu?" Pelajar B pun setuju. Mereka pun menghampiri orang tua itu.

Pelajar A: Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?

Orang Tua: Kamu fikir aku ada penyakit apa?

Pelajar A: Saya fikir pak cik mengidap sindrom petry.

Orang Tua: Emm... bukan.

Pelajar B: Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzki.

Orang Tua: ...pun bukan.

Pelajar A: Habis tu?

Orang Tua: Emm, sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terberak pulak dalam seluar... sebab tu la aku jalan terkangkang...

View user profile

2 Re: Terkangkang on Thu Jul 24, 2008 11:07 pm

sogokualalumpur


New NR Members
New NR Members
Macam pernah dengar ini cerita. Di mana ya? Very Happy

View user profile

View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum