NUNUK RAGANG, SABAH MALAYSIA ( RED BANYAN TREE )
Sokonglah laman web tempatan Sabah dengan cara mendaftar dan melibatkan diri dalam perbincangan forum Nunuk Ragang ini. Kalau bukan anda siapa lagi yang akan menyokong generasi kini? Bersama kita membina negeri Sabah yang maju dan makmur melalui perbincangan yang positif dan mudah-mudahan mampu meningkatkan minda generasi kini dan akan datang. Admin Nunuk Ragang

Kami adalah komuniti laman web yang prihatin terhadap perkembangan dan pembangunan minda rakyat Sabah secara positif demi generasi kini dan akan datang.


You are not connected. Please login or register

Jantan Pump Automatik | Teknik Dr. Joel Kaplan | www.kedaiuntuklelaki.com

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 1 of 1]

untuklelakidotnet


Nunuk Ragang Advisor
Nunuk Ragang Advisor
Otot zakar seperti otot-otot dibadan kita, Boleh dikuatkan dengan cara “bersenam”. Cuma cara untuk menguatkan otot di bahagian zakar adalah berbeza daripada cara menguatkan otot bahagian tubuh badan kita yang lain.











Jadi bagaimana cara yang sesuai? Cara yang boleh anda lakukan adalah, dengan menggunakan Pam Zakar atau lebih dikenali sebagai “Penis Pump”. Pam zakar yang pertama direka oleh doktor andrologi terkemuka dunia iaitu Dr. Joel Kaplan.Jadi Jantan Pump yang direka dengan menggunakan konsep Dr Joel Kaplan membantu menguatkan otot zakar anda.Hasilnya? Zakar Lebih Besar Dan Isteri Kagum Dengan “ADIK” Anda.







Jantan Pump direka khusus untuk menguatkan otot zakar anda, bila otot semakin kuat secara automatiknya zakar anda makin membesar dan kuat. Bila otot zakar kuat, maka zakar bila menegang dengan lebih keras dari biasa dan bila berjimak, anda mampu bertahan lama.





Keberkesanan Jantan PumpDibawah adalah link-link berkenaan kajian mengenai keberkesanan pam zakar dalam merawat masalah kelakian.



http://cat.inist.fr/?aModele=afficheN&cpsidt=19066684

http://www.bmj.com/content/321/7259/499.extract

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9066099











Sebelum Menggunakan Jantan Pump





1.Kenali bahagian-bahagian pam terlebih dahulu. Anda mesti tahu butang untuk melepaskan angin.



2.Jangan bersetubuh atau melancap beberapa jam sebelum dan selepas menggunakan pam zakar.



3.Nipiskan atau cukur bulu zakar anda.



4.Tuam zakar dengan tuala yang dibasahi dengan air suam. Ini untuk relaks kan zakar anda sekaligus melancarkan peredaran darah dizakar anda.



5.Urut zakar anda dengan lembut menggunakan minyak lintag/belacak atau sebarang jenis water based lubericant.



6.Akhir sekali, sebelum gunakan Jantan Pump, pastikan zakar anda dalam keadaan tegang atau separa tegang. Paling baik separa tegang.







Sekarang Anda Sudah Bersedia Menggunakan Jantan Pump.



1.Masukkkan zakar kedalam balang pam. Pastikan hujung balang menyentuh lantai zakar anda.



2.Tekan punat “on” bila anda bersedia.



3.Perlahan-lahan zakar anda akan ditarik/sedut. Anda akan dapat perhatikan zakar anda membesar.



4.Bila zakar mula terasa sakit, “off” kan Jantan Pump. Jangan paksa zakar anda kerana bersenam juga perlu bermula dengan perlahan tapi konsisten.



5.Biarkan zakar mengembang untuk jangkamasa 10-20 saat.



6.Kemudian tekan picu “PUSH” untuk keluarkan angin. Zakar anda akan mengecil semula.



7.Ulang langkah 2-6 beberapa kali selama 10 minit untuk 1 sesi.



8.Sekiaranya zakar anda pedih atau melecet, berhenti menggunakan Jantan Pump selama 72 jam. Selepas itu boleh sambung menggunakannya semula.Jadul Waktu Menggunakan Jantan PumpSekurang-kurangnya Jantan Pump harus digunakan 3 hari seminggu. Luangkan masa dalam 20 minit untuk bersenamkan zakar anda.



Nak pakai lama bukan?



1)Bulan PertamaPam zakar untuk 10 minit > urut zakar secara lembut dengan minyak > pam zakar anda untuk 10 minit lagi.2)Bulan KeduaPam zakar untuk 15 minit > urut zakar secara lembut dengan minyak > pam zakar anda untuk 10 minit lagi.Bulan kedua ni, tingkatkan sedikit sedutan pam tu.







SOALAN LAZIM BERKENAAN JANTAN PUMP







Saya ada penyakit kencing manis. Boleh guna Jantan Pump tak?Kami tak galakkan pesakit kencing manis guna Jantan Pump kerana kami takut zakar anda melecet. Pesakit kencing manis tidak boleh mempunyai sebarang luka walaupun luka kecil kerana ianya akan melarat.





Bila saya boleh nampak kesan pembesaran tu?Selepas 2 minggu anda menggunakan Jantan Pump, anda akan dapat rasakan kelainan pada zakar anda. Ereksi zakar semakin kuat, Bila berjimak pun lambat pancut. Selepas 1 bulan, saiz zakar pun mula bertambah.





Jika saya berhenti guna Jantan Pump, zakar saya akan kecil semula ke?Soalan ni susah nak jawap. Sekiranya anda pergi gym bersenam bina badan. Kemudian badan anda dah six pax berketul-ketul. Sekiranya anda berhenti bersenam 2-3 bulan, agak-agak perut anda kekal six pax atau memboroi semula?Jadi macam tu la dengan zakar anda. Apabila zakar anda berhenti bersenam, maka zakar anda akan kembali seperti asal. Jadi kami tak galakkan anda berhenti menggunakan Jantan Pump lebih dari 2 minggu.





Zakar saya pedih/lebam/melecet sangat selepas guna Jantan Pump. Kenapa ya?





Ada beberapa sebab zakar anda pedih/lebam/melecet.ZaKar anda tidak tegang ketika guna Jantan Pump.Anda terlalu memaksa zakar anda. Kurangkan sedikit tekanan angin ketika menggunakan Jantan Pump.Guna Jantan Pump lebih dari 15 minit untuk 1 sesi.Tidak urut zakar dengan betul selepas sesi pam yang pertama.



RM220 POSLAJU PERCUMA



HARGA RM80





CARA PEMBELIAN: sms/CALL 019-3701706 @ 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL





Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:





MAYBANK







5122 6806 0093







CIMB







0116 0075164 527







PUBLIC BANK







4702 6594 35







BSN







0114 1290 0008 5491







BANK ISLAM







12092 02281 0552







RHB BANK







16202700084814







BANK RAKYAT







220806174867







* Nama : Mohd NAzaruddeen B muhd Raaee







* H/ Phone : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL 019-3701706







*Selepas transfer, smskan nama, alamat penuh , nama produk, jumlah wang







* dan masa bank in. *



http://www.herbauntuklelaki.com/jantanpump.htm



http://www.herbauntuklelaki.com/jantanpump.htm



http://www.herbauntuklelaki.com/jantanpump.htm



BARANGAN WANITA : http://www.butikherba.com/index.php/kategori/kecantikan



CERITA DEWASA : http://www.kedaiuntuklelaki.com

View user profile http://untuklelaki.net

View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum